با سلام خدمت شما عزیزان

 در عصر ما، روند زندگی انسان بسیار دور از روند طبیعت و الگوهای طبیعی شده است. منظور از طبیعت نه تنها سطح فیزیکی آن، بلکه سطوح ظریف تر طبیعت نیز هست. سطح انرژی و سطح شعور طبیعت که بسیار ظریف تر از جسم است. علاوه بر این که روند غذایی جسم و فعالیت هایش از روند طبیعی دور شده است. انرژی های انسان نیز دیگر در همسویی با انرژی های طبیعت نیست. حتی شعور انسانی ما که حاکم بر اعمال و زندگی مان است نیز، گاهی در خلاف شعور کیهانی عمل می کند. و همین امر موجب شکل گیری مشکلات و اختلال ها در جسم ، احساس و ذهن انسان است.

متاسفانه زندگی های پر تنش و شکل گیری دردهای جسمی و روحی در مردم این زمان، خود نشانه آن است که باید بیش از پیش برای سلامتی همه جانبه کوشید. باید دوباره در تمام سطوح با طبیعت و هستی همسو شد. باید از دانش های مربوطه استقاده کرد تا طعم آرامش و سلامت درونی را چشید.

اساتید سایت همسو با تجربه آموزش مداوم از سال ۱۳۸۳ و با هدف آموزش روش های سلامت، قصد دارند تا به همنوعان خود در راه بازگشت به روند طبیعت یاری رسانند. هدف این اساتید، ارائه آموزش های کهن سلامتی به زبان امروز است. آموزش هایی که توسط خردمندان باستان برای انسان ها طراحی شده تا خود را با الگوی کیهانی تطابق دهند.

تمامی روش های این سایت در جهت تعادل ذهن، احساس و جسم و همچنین در جهت خودشناسی و هستی شناسی به کار گرفته می شوند. همچنین تمامی این روش ها نه مشابه هم، بلکه مکمل هم هستند تا در کل بتوان جنبه های متنوع و اصلی زندگی را به سمت سلامت طبیعی پیش برد

 مرکز آموزشی مجازی همسو  از سال (1387) راه اندازی شده است.

 

سایت آموزشی همسو زیر نظر:

                

نادیا صحت

دارای مدرک دانشگاهی کشور در زمینه مراقبه

مدرک بین المللی استادی ریکی و کارونا ریکی از مرکز ICRT آمریکا.

عضو انجمن جهانی مراکز آموزش ­های معنوی.

مدارک پایان دوره در زمینه های: رفلکسوتراپی، یومی هو تراپی، آیورودا

   

................................

  

                 

فرزاد ابراهیمی

دارای مدرک دانشگاهی کشور در زمینه مراقبه

مدرک بین المللی استادی ریکی و کارونا ریکی از مرکز ICRT آمریکا

دارای مدرک استادی ریکی از آکادمی پاراسایکولوژی انگلستان

عضو انجمن جهانی مراکز آموزش ­های معنوی

و مدارک پایان دوره در زمینه رفلکسوتراپی، یومی هو تراپی